2012. július 13., péntek

#I'msorry

Halihó!

Nos, nem tudom, hol is kezdjem... a lényeg annyi, hogy tök gázul érzem magam, mert megírtam a prológust, és most, hogy leültem, hogy írjam a folytatást, egyszerűen nem megy. Nem akarok sablonosat írni, mert tudnék pár olyat kapásból, de abból semmi jó nem sülne ki, és garantáltan nektek sem tetszene, Olvasók.
Nem akarom azt, hogy felrakom az első részt, és holnap ha visszaolvasom, rácsapok a homlokomra, hogy "Te szent Isten, ezt tényleg én írtam? Ez borzasztó!".  
Mert azt tudni kell rólam, hogy ilyen vagyok: van valami ötletem, megírok egy kezdést ami elég jóra sikerül, aztán meg fogom a fejem, hogy hogyan tovább. A másik blognál is ez a baj, hogy belevágok, aztán meg nem tudom mit írjak, mert én hülye nem csinálok semmilyen vázlatot. Pedig mindig elkezdem, esküszöm.
Szóval, nem hagyom abba, ahhoz túlságosan is tetszik az a kevés, ami már megvan belőle, de pihentetem az agyam, ami nem tudom meddig fog eltartani, tekintettel arra, hogy az utóbbi 2 napban mást sem csináltam, mint ültem a gép előtt, és a Pretty Little Liarst néztem. (Mostanában nagyon rákaptam). És lenne egy csomó ötletem, de még azt sem döntöttem el, melyik fiú lesz a középpontban... zavaros.
Tehát, ne haragudjatok, és esküszöm, gondolkozni fogok, mert nem akarom abbahagyni! De lehet, hogy feleslegesen írkálok ide, mert a kommenteket elnézve nem igazán olvassátok... És lehet ezt megint csak magamnak írom. 
Viszont, ha elolvastátok, azt köszönöm. És sietek vissza <3

xx, Sophie

4 megjegyzés:

  1. Szia Sophie!
    Arra gondoltam,hogy szerintem ha neked is jó lenne,akkor megkérlek arra hogy,ez most legyen Harry-s,vagy Zayne-s.Remélem nem haragszol.És nagyon tetszik,sok szerencsét.Puszi Kiwy :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kiwy!

      Megkérni megkérhetsz, de nem fogom elárulni...:D Mindenesetre, ha olyan személy lesz a főszereplő, aki neked nem a legnagyobb kedvenced, remélem akkor is olvasni fogod majd!:)

      xx, Sophie

      Törlés
  2. Szia megint.:D
    Szerintem ne parázz e miatt, biztosan majd eszedbe jut valami.:) Én is kb egy fél éve elkezdtem írni, de még mindig a 3. fejezeten agyalok, úgyhogy tudom milyen.:D Bár nem teljesen, mert én csak a barátnőimnek merem megmutatni.xD Szóval csak annyit szeretnék mondani, hogy nyugodtan gondolkodj, mert megvárunk.:D Nem kell elsietned.
    Személy szerint és Zaynnek én Louisnak drukkolok, de majd biztos kiderül.^^

    Sok szerencsét: Ashley.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ashley!

      Az túlzás, hogy parázok, csak felhúzom magam azon a dolgon amit már leírtam... jelen pillanatban sok dolog jár az agyamban, és nem tudom eldönteni, hogy melyik verziót dolgozzam ki. Szóval, szerintem még el fog tartani egy ideig, és aranyos vagy, hogy megvársz!:)
      A főszereplőt még nem választottam ki egyébként. Még csak egy fiú van a fejemben,mármint még annyira az elején vagyok, hogy lényegtelen a fiú. Először az eseményekre összpontosítok :)

      Köszönöm!

      xx,Sophie

      Törlés